
Do mobilního bankovnictví Raiffeisenbank se pravidelně přihlašuje přes půl milionu uživatelů
Počet aktivních uživatelů digitálních kanálů Raiffeisenbank přesáhl 700 tisíc. Z toho více než 500 tisíc se alespoň jednou přihlásí do mobilního bankovnictví a 410 tisíc do internetového bankovnictví. Třetina klientů se přihlašuje do obou kanálů.
Nejčastějšími důvody návštěvy mobilní aplikace je kontrola zůstatku, historie pohybů na účtu nebo zadání platby. Uživatelé si také oblíbili grafické přehledy rozdělení transakcí do kategorií a povolují a zakazují internetové platby na svých kartách. Oblíbenost mobilního bankovnictví dokazuje i počet sjednaných úvěrů. Ten v prosinci dosáhl 40 % z celkové produkce banky.
„Převaha počtu přihlášení do mobilního bankovnictví pramení z jednoduchosti a dostupnosti mobilní aplikace, včetně unikátních funkcí, které internetové bankovnictví neumí. Těmi jsou například práce s QR kódy nebo přehled nejbližších poboček a bankomatů,” říká Jitka Nováková, Digital Channels Expert Raiffeisenbank.
Datum
vytvoření: 18/01/2022

Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit
Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Srpnový sentiment signalizuje silnější růst
Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Lepší výsledek české ekonomiky
Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
