Přejít k hlavnímu obsahu
Do mobilního bankovnictví Raiffeisenbank se pravidelně přihlašuje přes půl milionu uživatelů
Počet aktivních uživatelů digitálních kanálů Raiffeisenbank přesáhl 700 tisíc. Z toho více než 500 tisíc se alespoň jednou přihlásí do mobilního bankovnictví a 410 tisíc do internetového bankovnictví. Třetina klientů se přihlašuje do obou kanálů.

Nejčastějšími důvody návštěvy mobilní aplikace je kontrola zůstatku, historie pohybů na účtu nebo zadání platby. Uživatelé si také oblíbili grafické přehledy rozdělení transakcí do kategorií a povolují a zakazují internetové platby na svých kartách. Oblíbenost mobilního bankovnictví dokazuje i počet sjednaných úvěrů. Ten v prosinci dosáhl 40 % z celkové produkce banky.

„Převaha počtu přihlášení do mobilního bankovnictví pramení z jednoduchosti a dostupnosti mobilní aplikace, včetně unikátních funkcí, které internetové bankovnictví neumí. Těmi jsou například práce s QR kódy nebo přehled nejbližších poboček a bankomatů,” říká Jitka Nováková, Digital Channels Expert Raiffeisenbank.

Datum vytvoření: 18/01/2022

linkedin

Komentáře komentáře
Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Srpnový sentiment signalizuje silnější růst Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Lepší výsledek české ekonomiky Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek