Přejít k hlavnímu obsahu
Equa bank má nové reklamní spoty
Equa bank představila novou reklamní kampaň, která odstartovala v televizi a online 17. února. Pokračuje v kreativním konceptu, který prolíná realitu s pohádkami. Slogan „S Equa bank je vše pohádkově snadné“ zdůrazňuje výhody produktů banky - jednoduchost, transparentnost a cenovou výhodnost. Tváří banky zůstává Roman Vojtek a režie se opět ujala Alice Nellis.

Nová reklamní kampaň Equa bank, která odstartovala 17. února, opět pracuje s pohádkovou tématikou. Tvář banky - Roman Vojtek – se v nové kampani přesunul z prostředí pobočky blíže ke klientům, kteří si tentokrát ve spotech i zahrají. Setká se s nimi ve fitness centru, zaběhá si v parku, nebo pomůže svému sousedovi vyřešit palčivý problém.

„Stávající pohádková kampaň měla pozitivní dopad na vnímání Equa bank jako cenově výhodné banky, která nabízí služby bez poplatků, proto jsme se rozhodli pokračovat v tomto konceptu s tím, že ho posuneme ještě blíže k reálným potřebám klientů. Koncept nás jednoznačně identifikuje a výrazně nás odlišuje od konkurence,“ řekla Henrieta Arslanová, ředitelka marketingu Equa bank. A dodává: „Cílem kampaně je zvýšení povědomí o naší značce, produktech a zejména o naší nové propozici běžného účtu s výběry z bankomatů na celém světě zdarma a bez podmínek. Slogan kampaně neměníme, protože stále platí, že s námi je vše pohádkově snadné.“

Kampaň připravila agentura Wunderman Thomson a produkčně ji zajistila společnost Boogie Films. Režisérkou spotů je, stejně jako u předchozí kampaně, Alice Nellis.

„Ve spotech se pohybujeme mezi pohádkovými postavami, ale stále míříme na reálné problémy a životní situace. Přesně, trefně a zábavně vystihnout, co lidi nejvíc trápí (a ukázat, že řešení je pohádkově jednoduché), bylo pro nás to nejdůležitější,“ říká Rudolf Kovařík, autor scénářů TV spotů z agentury Wunderman Thompson.

"Psaní nových scénářů jsme si náramně užili. V Čechách tak oblíbený pohádkový svět jsme přesunuli tentokrát přímo do Romanova reálného života. Vznikly tak úsměvné situace, které před kamerou vyzněly ještě lépe než ve storyboardu. Loupežníci, sudičky či otřásající se oslík: to byla celkem netypická společnost při natáčení reklamních spotů pro banku. Věříme, že to pohádkově milé, z čeho jsou spoty vytvořeny, bude diváky bavit. A že v jejich paměti zůstane stopa, která je snadno přivede k nové moderní bance”, říká Filip Humpl, kreativní ředitel Wunderman Thompson.

Reklama na Minutovou půjčku (spotřebitelský úvěr Equa bank) byla odvysílána poprvé 17. února na TV Prima a od 20. února bude banka podporovat reklamou unikátní nabídku Běžného účtu zdarma a bez poplatků s výběry ze všech bankomatů doma i ve světě zdarma a bez podmínek. Kromě televizních reklam banka plánuje také silnou podporu v online formátech, na sociálních sítích a v regionech.

Datum vytvoření: 18/02/2020

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš