

Cílem akce bylo představit technologické novinky a zároveň si je vyzkoušet. Pro banky byly nejzajímavější brýle Google Glass, které umožňují provést inovativní formy platby. S brýlemi pro virtuální realitu Oculus si klienti zase mohli zahrát několik her.
Mezi další názorné ukázky byly zařazeny například drony, 3D tiskárny, chytré hodinky nebo náramky. Většina novinek se již používá a jejich cena je dostupná pro široké vrstvy uživatelů. Workshop se nevyhnul ani prezentaci nových technologií využívaných v marketingu, mimo jiné třeba interaktivní billboard, reagující na proudící vzduch ve stanici metra. „Češi patří mezi nejinovativnější Evropany, což dokládá i náš průzkum, podle kterého dvě třetiny z nich uvažují o placení mobilem.
Díky aplikaci MasterCard Mobile a technologii NFC telefonů jim v tom již nic nebrání. V MasterCard ale neustále hledáme další horizonty vývoje a inovací. Technologie totiž umožňují nejen komfortnější platby u obchodníků a nová věrnostní schémata, ale také nabízejí využití bankovních karet v dopravě a veřejné správě,“ řekl Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe ČR a SK.



