Odborné hodnotitele zaujala kombinace profesionálního prostředí, vysoké úrovně klientského servisu a důrazu na inkluzivní přístup. Pobočka je plně bezbariérová, což zajišťuje pohodlný přístup pro všechny zákazníky včetně osob s omezenou schopností pohybu. Moderní interiér s čistými liniemi, přírodními materiály a promyšleným uspořádáním podporuje příjemnou atmosféru a komfort klientů.
Silným prvkem hodnocení byla rovněž orientace na zákaznickou zkušenost a digitální inovace. Pobočka disponuje samoobslužnými zónami dostupnými 24/7, poradci aktivně pomáhají klientům s mobilními i dalšími online službami, pracují s moderními nástroji zpětné vazby jako je například využití QR kódu pro hodnocení spokojenosti na Googlu.
Samotní zaměstnanci aktivně pracují s mladými talenty, což porotce velmi zaujalo. Pobočka ČSOB se totiž aktivně zapojuje do programu „Studuj a pracuj“, který studentů umožňuje získat praxi přímo v bance, rozvíjet tak jejich odborné dovednosti a připravit je na budoucí kariéru v oboru. Součástí podpory je i úhrada profesních zkoušek u ČNB, která z účastníků programu činí perspektivní budoucí bankéře.
„Naši nominaci vnímám nejen jako profesní uznání celého týmu, ale zároveň i potvrzení, že patříme mezi nejlepší pobočky v České republice,“ uvedl Michal Klimeš, ředitel pobočky. „Je to ocenění naší práce v oblasti poradenství, digitálních služeb i klientské spokojenosti.“
Soutěž VISA Bank Branch of the Year oceňuje pobočky, které kombinují moderní technologie, kvalitní poradenství a přístupnost pro klienty. Hodnocení probíhá podle devíti kritérií zaměřených na zákaznickou zkušenost a inovace. Právě v těchto oblastech pobočka ČSOB Ostrava Hollarova v soutěži excelovala.
komentáře

