Přejít k hlavnímu obsahu
Raiffeisenbank spouští novou náborovou kampaň
Raiffeisenbank v listopadu spustila náborovou kampaň, která navazuje na novou strategii SAMOZŘEJMĚ, a sází na atmosféru na pracovišti, diverzitu a možnost home office. K vidění jsou videa i statické posty na službách Seznamu a Mafry, sociálních sítích a také autobusech a tramvajích v Olomouci.
Raiffeisenbank kampaň

Komunikaci, která pracuje s claimem „U nás je to o vás”, tvoří několik klíčovových bodů, na nichž je kampaň postavená. Konkrétně se jedná o různorodost, ale zároveň týmovou soudržnost, která buduje nadstandardní vztahy, proto se zaměstnanci scházejí i po práci. V kampani je zmíněn i home office jako běžná součást pracovního života zaměstnanců Raiffeisenbank.

„Raiffeisenbank je postavená na lidech a důvěře v ně. Zakládáme si na dobrých vztazích, týmovém duchu a vzájemném respektu v to, jací jsme a co dokážeme. Společně pracujeme a společně se radujeme z úspěchů i mimo zdi banky,” říká Dana Fajmonová, ředitelka divize People & Culture v Raiffeisenbank. „A naše hodnoty se nezměnily ani událostmi posledních dvou let, ačkoliv nám různá opatření komplikují možnost vídat se osobně. Díky této zkušenosti jsme se naučili fungovat v hybridním pracovním módu, takže je home office jedním z klíčových pilířů komunikace.”

Kampaní se chce banka zviditelnit a zatraktivnit jméno Raiffeisenbank mezi zaměstnavateli nejen ve finančním sektoru. Má v plánu zaujmout na trhu práce a stát se první seriózní volbou při výběru nového zaměstnání v bankovním sektoru.

„Celou kampaň jsme postavili na pilířích, které naši zaměstnanci v rámci firemní kultury oceňují. Situace na trhu dnes není jednoduchá, a proto chceme ukázat, v čem jsme jako zaměstnavatel atraktivní. Zároveň chceme vyvrátit mýty o práci v bance, přitáhnout pozornosti lidí na trhu a vzbudit v nich zájem o Raiffeisenbank,” doplňuje Dana Fajmonová.

Datum vytvoření: 23/11/2021

linkedin

Komentáře komentáře
Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Srpnový sentiment signalizuje silnější růst Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Lepší výsledek české ekonomiky Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek