Přejít k hlavnímu obsahu
Stále více klientů mBank nepotřebuje plastovou platební kartu
mBank v srpnu letošního roku virtualizovala celé portfolio svých platebních karet. S tímto trendem však začala už minulý rok, kdy klientům představila eKartu určenou pro platby na internetu. Že mají klienti o moderní, pohodlná a bezpečná řešení zájem, potvrzují i čísla. Z aktuálních dat banky totiž vyplývá, že v říjnu a listopadu – i díky úspěšné kampani – bylo téměř 80 % všech nově vydaných karet virtuálních.

Digitální banka mBank tak jednak flexibilně reaguje na aktuální trendy a sílící tlak na využívání jednoduchých, pohodlných a bezpečných řešení, ale zároveň přihlíží i k šetrnosti vůči životnímu prostředí. „Unikátnost našeho řešení spočívá v tom, že vůbec nezáleží na tom, jaký typ karty klient preferuje. Všechny totiž nabízíme i v čistě virtuální podobě – ať už jde o standardní nebo prémiové karty k účtu, karty pro děti, studenty i podnikatele, či kreditní karty. Je tedy jen na klientovi, zda zvolí plastovou, či digitální formu,“ říká Martin Podolák, zástupce generálního ředitele mBank Česká republika pro oblast produktového a segmentového managementu.

Z interních průzkumů mBank vyplývá, že s kartami bez plastového nosiče, tedy pouze ve virtuální podobě, se budeme setkávat stále častěji. „Meziročně se nám ztrojnásobil podíl klientů, kteří tvrdí, že plastovou kartu již vůbec nepotřebují,“ říká Michal Staněk, produktový manažer platebních karet mBank. Potvrzuje to i aktuální statistika. „Klienti, kteří si u nás v poslední době otevřeli účet a současně požádali o platební kartu, si ve 40 % případů zvolili pouze tu virtuální,“ doplňuje Michal Staněk   

Ambicí mBank je docílit významného podílu bezplastových karet v rámci celého portfolia klientů, nezaměřuje se tedy pouze na nově vydávané karty. Na příští rok banka chystá několik novinek v oblasti virtuálních karet a placení mobilem, aby klientům přechod na pouze virtuální podobu karty a její používání co nejvíce zjednodušila.

Banka plánuje rozvíjet i eKartu – virtuální kartu určenou pro nákupy na internetu, kterou aktuálně využívá dvanáct procent jejích klientů. „Jde o dobíjecí kartu, která je od běžného účtu klienta zcela oddělena. Díky tomu jsou ostatní peníze na účtu klienta v bezpečí a nemusí se tak bát, že o ně podvodem přijde. Pokud klient potřebuje něco zaplatit, stačí na ni převést v mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví libovolnou částku z běžného účtu a s tou následně disponovat v internetovém prostředí,“ vysvětluje Michal Staněk.

Datum vytvoření: 07/12/2022

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák