
Front office, aneb slabiny v komunikaci se zákazníkem
Příjemná zákaznická zkušenost patří mezi nejdůležitější aspekty každého byznysu. Je utvářena zejména komunikací mezi oddělením front office a klientem. Toho jsou si vědomi také banky, které na svých front office odděleních neustále pracují a snaží se je zdokonalovat.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 22/01/2016

Inflace v květnu skončila nad odhadem, čeká nás vysoká volatilita
Za květnovým překvapením jsou opět do značné míry velmi volatilní potraviny, kte...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Silnější růst HDP v prvním čtvrtletí nepřináší dezinflační zlom
Silnější růst ekonomiky zůstává spojen s proinflačním tlakem jednotkových mzdový...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Růst mezd v české ekonomice zpomaluje
Tempo mezd ve srovnání s rokem 2024 evidentně zpomaluje, a to mimo jiné v důsled...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
