
Front office, aneb slabiny v komunikaci se zákazníkem
Příjemná zákaznická zkušenost patří mezi nejdůležitější aspekty každého byznysu. Je utvářena zejména komunikací mezi oddělením front office a klientem. Toho jsou si vědomi také banky, které na svých front office odděleních neustále pracují a snaží se je zdokonalovat.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 22/01/2016

Česká ekonomika si drží tempo
Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify?
K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
