Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna v nové kampani podporuje sebevědomí Čechů
„Jste #silnější, než si myslíte“ je hlavní sdělení kampaně, jejímž cílem je povzbudit českou společnost a dodat Čechům sebevědomí a víru v sebe samé. Kampaň, kterou v úterý 6. dubna odstartovala ojedinělá show stovky dronů, které nad Pražským hradem rozsvítily nápis #silnější, je zároveň začátkem nového dlouhodobého komunikačního konceptu Spořitelny, který bude spojen s mottem „Ať se daří“.
kampan silnejsi

„Záleží nám na tom, aby se lidem v České republice dařilo, a věříme, že prosperita se odvíjí také od víry ve vlastní schopnosti. Sebevědomí každého z nás může přispět k tomu, aby se dařilo lépe celé zemi,” vysvětluje Monika Hovorková, která v České spořitelně zodpovídá za značku a komunikaci, pozadí kampaně a pokračuje: „Chceme lidi inspirovat a ukázat jim, že v každém je něco, na co může být hrdý a že vzájemná podpora zvyšuje sebevědomí a prosperitu celé společnosti. Kampaní „Jste #silnější, než si myslíte“ zároveň zahajujeme nový dlouhodobý komunikační koncept. K našemu logu přidáváme nově i podpis „Ať se daří“, který ve třech slovech shrnuje poslání Spořitelny."

„Z nedávného průzkumu analytického projektu Česko v datech zaměřeného na sebevědomí vyplynulo, že Češi nehodnotí vlastní sebevědomí příliš vysoko, ačkoli jsou přesvědčeni, že dokáží zvládat životní krize a těžkosti. Kampaní proto chceme sebevědomí Čechů podpořit. Ukázat lidem, že každý je pro někoho hrdina, že každý je v něčem jedinečný a výjimečný. Jen je potřeba si to uvědomit. Věříme, že i díky naší kampani pomůžeme dodat lidem vnitřní sílu, aby se cítili #silnější,” dodává Monika Hovorková.

Kampaň „Jste #silnější, než si myslíte“ bude možné vidět ve všech mediatypech v průběhu celého roku. Kromě televizních spotů poběží kampaň v tradičních i on-line médiích, na outdoorových plochách či sociálních sítích Facebook a Instagram, na kterých si mohou lidé vytvořit kreativní AR filtry. Součástí kampaně bude i nový profil České spořitelny v rámci hudební streamovací služby Spotify.

Datum vytvoření: 14/04/2021

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace bez překvapení Inflace pomalu klesá, avšak nepříznivé trendy přetrvávají. Tím hlavním je sousta... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Průmysl pozvolna jede dál o něco rychleji, zejména díky automotive Daří se opět primárně výrobcům v segmentu automotive (+4,5 %) a v navazujících o... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Míra nezaměstnanosti vzrostla na 4,5 %, nejvýše od března 2017 Ke konci srpna evidoval Úřad práce více než 333 tisíc uchazečů o zaměstnaní (mez... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko