Přejít k hlavnímu obsahu
Moneta Money Bank představí dva televizní spoty ke svým kampaním
Moneta Money Bank připravila na podzim dvě nové marketingové kampaně, a to na podporu běžného účtu Tom a půjčky pro domácnosti i živnostníky. Režie obou televizních spotů, které startují postupně 23.9. a 7.10., se ujal Tomáš Řehořek. Banka chce tímto krokem posílit svoji pozici digitálního lídra a šampiona ve financování potřeb jak domácností, tak i živnostníků.

První video doplňuje kampaň na běžný účet Tom, která od druhého září propaguje digitální funkcionality tohoto účtu a oceňované mobilní aplikace Smart Banka. Spot představuje platby pomocí mobilního telefonu, možnost převodu peněz z běžného účtu na spořicí jedním tahem prstu a směnárnu měn, která umožňuje převádět peníze v real-time kurzech. Spot motivuje k vyzkoušení účtu Tom s odměnou 1 000 Kč za založení a pět plateb kartou, chytrým telefonem nebo hodinkami.

Druhá kampaň vychází z úspěšného jarního spotu, který informoval o půjčce s historicky nejnižším úrokem od 3,9 % ročně pro retailové zákazníky. Novinkou podzimní navazující kampaně je, že tento výhodný úrok teď platí i pro živnostníky, svobodná povolání a malé firmy. Reklamní spot se známým kocourem bude k vidění od pondělí 7. října.

Obě kampaně vytvořila reklamní agentura Kaspen a produkci zajistila společnost Armada. Spoty budou odvysílány na stanicích TV Nova. Vizuály se objeví na internetu, velkoformátových outdoorových plochách po celé České republice a také na digitálních obrazovkách téměř dvou set kamenných poboček Moneta Money Bank.

 

Datum vytvoření: 24/09/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Inflace oficiálně pod cílem ČNB V meziročním srovnání v dubnu zpomalil růst cen potravin, protože odezněl efekt ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“ Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel