Přejít k hlavnímu obsahu
Raiffeisenbank si v nové kampani dává na čas
Raiffeisenbank spustila nové spoty ke své komunikační kampani propagující spořicí účet s 3% úrokovou sazbou. Drží se úspěšného černožlutého konceptu a objeví se v TV, v on-line prostředí nebo na billboardech.

Raiffeisenbank ve spolupráci s agenturou DDB a režisérem Markem Partyšem vytvořila koncept „Dejte si na čas“, který reaguje na skutečnost, že na zákazníky v současné době ze všech stran útočí reklamní sdělení a nabídky agresivně vyzývající ke koupi "tady a teď".

„Chápeme, že pokud jde o finance, málokdo chce své rozhodnutí uspěchat. Potřebuje na něj čas. Přicházíme proto s výzvou ´V klidu si rozmyslete, co si za své úspory pořídíte, jak s nimi naložíte. A než se rozhodnete, nechte je mezitím vydělávat u nás," říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Součástí kampaně je 20vteřinová televizní reklama a 4 online spoty, které navazují na ty televizní. Kampaň banka zahajuje 26. srpna TV spotem, ve kterém představuje benefit spoření s úrokem 3 % na půl roku. Cílem kampaně je upozornit na bezkonkurenčně nejlepší podmínky spoření s Raiffeisenbank.

„Zachovali jsme také černožluté ladění, které nás dlouhodobě skvělým způsobem odlišuje od konkurence,“ doplňuje Kuželová.

Zvýhodněná úroková sazba je určena všem novým klientům, kteří si u Raiffeisenbank otevřou osobní účet eKonto KOMPLET nebo eKonto SMART. Nabídka ojedinělého spořicího účtu s výhodným úročením platí pro oba tyto produkty.

Výhodné úročení se vztahuje na spořenou částku do 150 000 korun po dobu šesti měsíců. I po uplynutí tohoto období budou klientům úspory na spořicím účtu eKonto XL úročeny zajímavou úrokovou sazbou, a to v případě, že budou aktivně využívat svůj osobní účet eKonto KOMPLET nebo eKonto SMART.

 

Datum vytvoření: 28/08/2019

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Ekonomika ani v červnu zatím nehlásí potíže s americkými cly Celkový indikátor důvěry podnikatelů sice lehce poklesl (o 1 bod na úroveň 100),... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Fed vyšperkoval stagflační prognózu lehce jestřábí rétoriku Zároveň je třeba dodat, že odhadovaná trajektorie úrokových sazeb vysílá lehce j... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák