
Efektivní zpracování příchozí elektronické komunikace
Jedním z trendů v podnikových agendách je bezesporu stoupající důraz na bezpapírovou formu komunikace s klienty a zároveň na maximální zjednodušení této komunikace. Společnosti postupně upouští od velkého množství specializovaných e-mailových schránek a sjednocují je na jednu obecnou kontaktní adresu. To vše samozřejmě obnáší neustále se zvyšující nároky na příjem zpráv z různých kanálů (e-maily, sms, datové schránky apod.) a potřebu tyto zprávy korektně třídit pro další zpracování.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 17/03/2015

Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti?
Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem
Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii
Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
