
Je možná automatizace bankovních poboček?
V říjnovém čísle jsme psali o budoucnosti bankovních poboček. Jak by měly vypadat a jakou by měly mít funkci, aby je klienti i nadále využívali. Jako jednu z cest jsme uvedli intuitivní, přátelské pobočky, ve kterých se klienti dokáží snadno orientovat a cítí se příjemně. Ale je zde i druhá, alternativní, cesta a tou je automatizace poboček prostřednictvím bankovních kiosků a převedení většiny služeb na prostředí internetu a bankovních automatů.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/11/2015

Česká ekonomika si drží tempo
Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify?
K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
