
Kvalita prodeje finančních produktů podruhé: ostatní produkty a výhled do budoucna
V minulém čísle časopisu Bankovnictví jsme se zabývali spokojeností klientů s různými distribučními kanály u hlavních profilových produktů, jako jsou investiční fondy, životní pojištění a hypoteční úvěry. V tomto článku se podíváme na další, řekněme doplňkové produkty a také na perspektivu finanční distribuce v nejbližší budoucnosti, kdy – podle hlasů mnohých – budou muset standardní kanály výrazně obhajovat svou pozici mimo jiné i proti online distribuci.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 27/01/2015

Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti?
Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem
Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii
Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
