Přejít k hlavnímu obsahu
Kvalita prodeje finančních produktů podruhé: ostatní produkty a výhled do budoucna
V minulém čísle časopisu Bankovnictví jsme se zabývali spokojeností klientů s různými distribučními kanály u hlavních profilových produktů, jako jsou investiční fondy, životní pojištění a hypoteční úvěry. V tomto článku se podíváme na další, řekněme doplňkové produkty a také na perspektivu finanční distribuce v nejbližší budoucnosti, kdy – podle hlasů mnohých – budou muset standardní kanály výrazně obhajovat svou pozici mimo jiné i proti online distribuci.
Datum vytvoření: 27/01/2015
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko