Přejít k hlavnímu obsahu
Kvalita prodeje finančních produktů podruhé: ostatní produkty a výhled do budoucna
V minulém čísle časopisu Bankovnictví jsme se zabývali spokojeností klientů s různými distribučními kanály u hlavních profilových produktů, jako jsou investiční fondy, životní pojištění a hypoteční úvěry. V tomto článku se podíváme na další, řekněme doplňkové produkty a také na perspektivu finanční distribuce v nejbližší budoucnosti, kdy – podle hlasů mnohých – budou muset standardní kanály výrazně obhajovat svou pozici mimo jiné i proti online distribuci.
Datum vytvoření: 27/01/2015
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti? Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák