Přejít k hlavnímu obsahu
Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Datum vytvoření: 18/12/2014
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026? Má koruna v příštím roce šanci tyto zisky udržet? My si myslíme, že ano. A nejen... Dominik Rusinko, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB ponechává sazby beze změny, ale mírní jestřábí rétoriku To směrem k roku 2026 spíše otevírá prostor pro znovuotevření debaty nad da... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák