Přejít k hlavnímu obsahu
Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Datum vytvoření: 18/12/2014
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

linkedin

Komentáře komentáře
Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti? Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák