Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 18/12/2014
komentáře
Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026?
Má koruna v příštím roce šanci tyto zisky udržet? My si myslíme, že ano. A nejen...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom Patria Finance
ČNB ponechává sazby beze změny, ale mírní jestřábí rétoriku
To směrem k roku 2026 spíše otevírá prostor pro znovuotevření debaty nad da...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce
Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB

