Spokojenost klientů s finančními službami: zaostřeno na distribuci
Téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků s různými prodejními kanály ve finančnictví je v poslední době velmi živé. Není to jen vývojem distribučního mixu jednotlivých finančních institucí, ale také legislativním rámcem, do kterého se stále častěji začínají prosazovat témata zaštítěná ochranou spotřebitele, která s (ne)kvalitou jednotlivých kanálů úzce souvisí.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 18/12/2014
komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá?
Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám
Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Služby přebírají otěže ekonomiky
Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas