Srovnávače jakožto další prodejní kanál ve finančním světě
To, že v dnešní době roste zájem ze strany klientů o nákup zboží prostřednictvím internetu, je obecně známý fakt. Touto cestou mohou lidé v klidu porovnávat mezi jednotlivými výrobky a na základě uváženého rozhodnutí vybrat ten, který je pro ně nejvýhodnější. Stejně jako se spotřebním zbožím je tomu i ve finančním světě, kde lidé dnes už také chtějí mezi jednotlivými produkty porovnávat.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 20/07/2015
komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun
V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Geopolitika opět v centru pozornosti
Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles
Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné. Za poměrn...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance