
Je možná automatizace bankovních poboček?
V říjnovém čísle jsme psali o budoucnosti bankovních poboček. Jak by měly vypadat a jakou by měly mít funkci, aby je klienti i nadále využívali. Jako jednu z cest jsme uvedli intuitivní, přátelské pobočky, ve kterých se klienti dokáží snadno orientovat a cítí se příjemně. Ale je zde i druhá, alternativní, cesta a tou je automatizace poboček prostřednictvím bankovních kiosků a převedení většiny služeb na prostředí internetu a bankovních automatů.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/11/2015

Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB
Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý
Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB si dává přestávku
Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
