Přejít k hlavnímu obsahu
Mediální kampaně bank a jejich realizace
Mediální kampaně jsou nezanedbatelnou součástí marketingu každé finanční instituce. Na jejich správném provedení (načasování, zvolení vhodného mediatypu) záleží v mnoha případech budoucnost dalších prodejů a příliv nových klientů.
Datum vytvoření: 11/11/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Česká ekonomika si drží tempo Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify? K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko