Přejít k hlavnímu obsahu
Na dobrém věrnostním programu benefituje banka, partneři, klienti i charita
Získat více klientů, dosáhnout vyšších tržeb anebo snaha vylepšit rodinný rozpočet. To jsou základní motivace jednotlivých aktérů, se kterými se pracuje při vytváření věrnostního programu.
Datum vytvoření: 27/11/2014
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
Obchodní „nevýhra“ Evropské unie Tohle na první dobrou nezní jako férová dohoda. Efektivní celní sazba na dovozy ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Slabší růst české ekonomiky Na straně poptávky ekonomiku podporovala spotřeba domácností, na straně nabídky ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek