
Na dobrém věrnostním programu benefituje banka, partneři, klienti i charita
Získat více klientů, dosáhnout vyšších tržeb anebo snaha vylepšit rodinný rozpočet. To jsou základní motivace jednotlivých aktérů, se kterými se pracuje při vytváření věrnostního programu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 27/11/2014

Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii
Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB

Obchodní „nevýhra“ Evropské unie
Tohle na první dobrou nezní jako férová dohoda. Efektivní celní sazba na dovozy ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Slabší růst české ekonomiky
Na straně poptávky ekonomiku podporovala spotřeba domácností, na straně nabídky ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
