Olomoucká pobočka zaujala odbornou porotu především vyváženým propojením moderních technologií a lidského přístupu. Prostor působí otevřeně, přirozeně a přívětivě tj., čisté linie, světlé barvy a dostatek denního světla vytvářejí prostředí, kde se klienti cítí vítáni. Digitální LED obrazovky, samoobslužné zóny a tablety pro rozvoj finanční gramotnosti doplňují osobní přístup poradců, kteří klientům pomáhají zvládnout i nové technologie.
„Technologie mají sloužit lidem, ne naopak. Naši poradci klientům trpělivě ukazují, jak mohou digitální nástroje zjednodušit jejich každodenní finance. Klíčové ale je, že zůstává zachován osobní kontakt, to znamená, že se klient vždy má na koho obrátit,“ vysvětluje Jana Macháčková, ředitelka olomoucké pobočky.
Dalším prvkem, který pobočku odlišuje, je důraz na komunitní a vzdělávací aktivity. Česká spořitelna zde dlouhodobě realizuje projekty finančního vzdělávání dětí i dospělých a pořádá lokální akce v komunitním centru umístěném přímo v pobočce. „Naší filozofií je být nejen bankou, ale i partnerem, který přináší hodnotu komunitě. V Olomouci se to daří skvěle díky propojení s místními školami, podnikateli i obyvateli,“ doplňuje regionální ředitelka České spořitelny Zuzana Gabzdylová.
Ocenění v soutěži Visa Bank Branch of the Year potvrzuje, že moderní bankovní pobočka může být skutečným centrem finančního života a místem, kde se propojuje poradenství, vzdělávání i osobní přístup. Právě kombinace inovací, empatie a odbornosti dnes určuje, jak banky naplňují očekávání svých klientů. Finálové vyhlášení celoročního vítěze soutěže proběhne na jaře 2026 během slavnostního galavečera Visa Awards.
komentáře

