Přejít k hlavnímu obsahu
Banka Creditas bodovala na Českých cenách za PR
Porota České ceny za public relations ocenila projekt „Úspěšný start Max banky - PR může nahradit reklamu“ skvělým druhým místem v kategorii Firemní a krizová komunikace. Banka Creditas si tak do sbírky přidala další sošku Lemura.

Bez jakékoliv marketingové kampaně a bez reklamy, čistě díky PR a plošné medializaci vzrostl během měsíce počet klientů nově vzniklé Max banky (dříve Expobank) téměř o polovinu a objem vkladů na dvojnásobek. Banka Creditas vsadila v komunikaci na rychlost, transparentnost, zajímavost, a to jí vyneslo ocenění odborníků na komunikaci.

Do soutěže Lemur - známé jako Česká cena za PR - letos přišel rekordní počet přihlášek. Osmnáctý ročník jich registroval celkem 329, ve hře bylo 186 nominovaných projektů. „Mám velkou radost, že se nám podařilo získat cenu v tak obrovské konkurenci. Jsem ráda, že porota ocenila projekt, za kterým byl minimální rozpočet, ale skvělé výsledky. Je to důkaz toho, že PR může mít nezanedbatelný vliv i na výsledky firem,“ říká ředitelka vnějších vztahů a komunikace skupiny Creditas Lucie Brunclíková, která za úspěšnou PR kampaní stojí.

Letošní cena je již pátou trofejí v České ceně za PR, kterou si Banka Creditas za posledních sedm let odnesla.

Datum vytvoření: 21/06/2023

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek