Generace Y převrátí prodej finančních produktů naruby aneb vratké vize finančních akademiků?
V poslední době na nejrůznějších konferencích slýcháme, že nástup tzv. generace Y (narození zhruba v letech 1980-2000, tzn. dnešní mladá generace a teenageři) úplně převálcuje dosavadní distribuční kanály i ve finančnictví a že již brzy se bude dominantní část prodejů i v segmentu mass retailu odehrávat elektronicky – online.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 26/05/2015
komentáře
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce
Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
Inflace téměř na cíli ČNB
K tomuto poklesu inflace dopomohly především potraviny, které za poslední měsíc ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“
Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom ČSOB

