
Mediální kampaně bank a jejich realizace
Mediální kampaně jsou nezanedbatelnou součástí marketingu každé finanční instituce. Na jejich správném provedení (načasování, zvolení vhodného mediatypu) záleží v mnoha případech budoucnost dalších prodejů a příliv nových klientů.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/11/2015

Česká ekonomika si drží tempo
Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify?
K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
