Přejít k hlavnímu obsahu
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.
Datum vytvoření: 24/03/2014
-- Redakce

linkedin

Komentáře komentáře
Trh nemovitostí znervózňuje ČNB. Jaké má centrální banka možnosti? Svižný růst cen nových nemovitostí prosakuje do inflace skrze několik kanálů. K ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB nepřekvapila svým rozhodnutím ponechat 3,5% sazbu, ani jestřábím komentářem Na druhé straně prognóza ČNB připouští další pokles základní úrokové sazby na 3,... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Disent vůči Powellovi roste, ten ale drží jestřábí linii Rozložení hlasů zveřejněné na konci komentáře k rozhodnutí Fedu logicky nažhavil... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák