
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 24/03/2014

Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP
Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Česká ekonomika si drží tempo
Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Kdy začnou Ameriku (reálně) bolet celní tarify?
K významné redukci obchodní výměny na trase Washington-Peking došlo od 10. dubna...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
