
Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 15/09/2015

Pozitivum pro ČNB – Češi utrácejí s rozumem
Ostatně už dříve se ukázal velký kontrast mezi tím, jak růžový obrázek nám vytvá...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Hnutí ANO vítězem voleb, na stole je rozvolněnější rozpočtová politika
Nová vláda převezme ekonomiku ve slušné kondici. Hospodářský růst zrychluje a za...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Inflace v září pod odhadem trhu i ČNB
I když nemáme k dispozici detailní strukturu a s přesnější analýzou je třeba si ...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
